Szkola marzeń

 

Kampania społeczna „Czytam, wiec wiem”

 

AKADEMIA JUTRA

Akcja„WARTO BYĆ DOBRYM”

Kampania społeczna "Czytam, więc wiem"

Program „Czytające przedszkola” w ramach Kampanii czytania „Cała Polska czyta dzieciom”

Program „Owoce w szkole”

Projekt "Rozwijanie talentu uczniów zdolnych i wyrównywanie szans rozwoju uczniów szkół wiejskich"

Projekt "Bawimy się, uczymy, rozwijamy"

SZKOŁA MARZEŃ

Uczniowie klasy II mający trudności w zdobywaniu umiejętności matematycznych: projekt trwający od IV do XI 2012 r.

 

 Jest to kampania promuj±ca czytelnictwo.
Mecenas wiedzy – firma uczestnicząca w kampanii „Czytam, więc wiem”, która ufundowała pakiet prenumeraty danej placówce.
Więcej informacji o kampanii „Czytam, więc wiem” na stronach:
www.wspolczesna.pl/wiem oraz www.poranny.pl/wiem