Efektem podjętych działań jest
stworzenie internetowego przewodnika po literaturze dla gimnazjum w oparciu o
jeden motyw literacki.
Grupa
|
Zadanie
|
Badaczy
|
- dokonanie selekcji materiału
(wybranie najciekawszych utworów mówiących o samotności)
|
-
zbieranie informacji na temat utworów mówiących o samotności (wykorzystując
Internet, przewodnik po literaturze)
|
- wykonanie spisu utworów o
interesującej nas tematyce
|
Reporterów
|
- zapoznanie się ze spisem
wykonanym przez badaczy
|
- przeprowadzenie wywiadów z
kolegami i koleżankami z klasy, by ustalić, co wiedzą na temat samotności w
literaturze (w jakich utworach występuje)
|
- przedstawienie wyników reszcie
grup
|
Literatów
|
- zapoznanie się
ze spisem wykonanym przez badaczy
|
- przygotowanie
krótkich charakterystyk głównych bohaterów utworów akcentując w nich problem
samotności i to, jaki jest jej wpływ na ludzkie życie
|
Plastyków
|
- zapoznanie się ze spisem
wykonanym przez badaczy
|
- wybranie utworów o interesującej
nas tematyce nadających się do zilustrowania
|
- wykonanie ilustracji
dowolną techniką przedstawiających
najciekawsze elementy najdobitniej obrazujące samotność)
|
Fotografów
|
- zapoznanie się
ze spisem wykonanym przez badaczy
|
- zapoznanie się
z ilustracjami plastyków
|
- wykonanie zdjęć
tych ilustracji w celu stworzenia z nich prezentacji multimedialnej
|
Dziennikarzy
|
- zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy
- zebranie
informacji od grup (dziennikarzy, fotoreporterów, plastyków),
|
- zredagowanie przewodnika w formie
papierowej
|
Informatyków
|
- stworzenie
internetowego przewodnika po literaturze dla gimnazjum w oparciu o jeden
motyw literacki
|