Grupa |
Zadanie |
Badaczy |
- dokonanie selekcji materiału (wybranie najciekawszych utworów
mówiących o samotności) |
- zbieranie
informacji na temat utworów mówiących o samotności (wykorzystując
Internet, przewodnik po literaturze) |
- wykonanie spisu utworów o interesującej nas tematyce |
Reporterów |
- zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy |
- przeprowadzenie wywiadów z kolegami i
koleżankami z klasy, by ustalić, co wiedzą na temat samotności w
literaturze (w jakich utworach występuje) |
- przedstawienie wyników reszcie grup |
Literatów |
- zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy |
- przygotowanie krótkich charakterystyk głównych bohaterów utworów
akcentując w nich problem samotności i to, jaki jest jej wpływ na
ludzkie życie |
Plastyków
|
- zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy |
- wybranie utworów o interesującej nas tematyce nadających się do
zilustrowania |
- wykonanie ilustracji dowolną techniką
przedstawiających
najciekawsze elementy
najdobitniej obrazujące samotność) |
Fotografów
|
- zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy |
- zapoznanie się z ilustracjami plastyków |
- wykonanie zdjęć tych ilustracji w celu stworzenia z nich prezentacji
multimedialnej |
Dziennikarzy |
-
zapoznanie się ze spisem wykonanym przez badaczy
-
zebranie informacji od grup (dziennikarzy, fotoreporterów,
plastyków), |
- zredagowanie
przewodnika w formie papierowej |
Informatyków |
-
stworzenie internetowego przewodnika po literaturze dla
gimnazjum w oparciu o jeden motyw literacki |