Wpływ samotności na życie ludzkie na podstawie doświadczeń bohaterów naszych lektur

 

Ewaluacja

Wykonane zadania zostaną ocenione zespołowo, każda grupa
oceniana będzie według ściśle określonych kryteriów, z którymi
musicie zapoznać się przed przystąpieniem do pracy. Należy zwrócić
uwagę na jakość zgromadzonych informacji i materiałów, zawartość
merytoryczną, estetykę wykonania przewodnika, pracę
poszczególnych członków zespołu jak również produkt końcowy tej
pracy. Kryteria oceny poziomu realizacji zadania przedstawione są
w skali punktowej w następujący sposób:

Wymagania

Podstawowe

1 pkt

Rozszerzające

2 pkt

Dopełniające

3 pkt

Wykraczające

4 pkt

Punkty

Wyniki poszukiwań i ich zawartość merytoryczna

Zebrane wiadomości są ubogie i niewystarczające, by zrealizować zadanie, brak własnych opracowań.

Zgromadzono dostateczna ilość materiału, ale jest on nieuporządkowany, brak szczegółów, nieliczne własne opracowania

Zebrano wystarczającą ilość materiału, uporządkowano go,
są własne opracowania.

Zebrane informacje są wyczerpujące i ciekawe, zawierają własna interpretacja
i przemyślenia

1 - 4

Estetyka przewodnika drukowanego

Przewodnik wykonano nieestetycznie, brak zdjęć, ilustracji lub ich opisów. Nieznajomość technik tworzenia przewodnika.

Przewodnik wykonany dość czytelnie
i estetycznie. Drobne potknięcia, brak kolorów, zły dobór czcionki.
Brak jednolitego uporządkowania stron.

Przewodnik wykonany estetycznie, poprawnie pod względem graficznym, doboru kolorów, czcionki, uporządkowania treści według przyjętych wcześniej kryteriów.

Przewodnik zaprojektowany
w sposób bardzo estetyczny, przejrzysty oraz oryginalny.

1 - 4

 

Wykonanie prac plastycznych

 

Prace wykonane nieestetycznie, nie zachowane proporcje poszczególnych elementów, brak szczegółów prezentowanych ilustracji, prace
(z wyjątkiem szkiców) ubogie kolorystycznie.

Prace wykonane w miarę estetycznie, poprawne proporcje i w miarę wiernie oddane niektóre szczegóły prezentowanych ilustracji,
w większości dobrze dobrana kolorystyka.

Prace wykonane estetycznie, poprawne proporcje, wiernie oddane szczegóły wszystkich odwzorowanych elementów, dobrze dobrana kolorystyka.

Prace wykonane bardzo estetycznie, przejrzyście, zwraca uwagę oryginalność wybranych elementów i wierne odwzorowanie ich szczegółów, nietypowe rozwiązania plastyczne wykonanych prac.

1 - 4

 

Umiejętność współpracy w grupie

Brak współpracy
w grupie, wykonywanie zadań nieterminowo, działania na zasadzie ,,każdy sobie”

Przewaga pracy indywidualnej nad grupową, niektóre zadania wykonywane nieterminowo.

Przewaga pracy grupowej nad indywidualną, zadania wykonywane dokładnie, jednostkowe przypadki niedotrzymywania terminów.

Bardzo dobra współpraca w grupie, zadania wykonywane dokładnie
i terminowo. Umiejętność współpracy z członkami innych grup. 

1 - 4

Jakość wykonywania strony internetowej

Strona wykonana nieprzejrzyście, pozbawiona elementów graficznych, brak nawigacji lub nawigacja bardzo utrudniona.
Błędy w kodowaniu.

Strona mało przejrzysta, niewiele elementów graficznych, słabej jakości, błędy w formatowaniu, trudna nawigacja

Strona przejrzysta, estetyczna, właściwy dobór elementów graficznych na ogół dobrej jakości, łatwa nawigacja. Prawidłowo sformatowane

Bardzo estetyczna
i przejrzysta, właściwy dobór elementów graficznych bardzo dobrej jakości, bardzo dobra nawigacja.
Strona oryginalna
i atrakcyjna.

1 - 4

Skala ocen:

Ocena

Ilość punktów

Celująca

20 -19

Bardzo dobra

18 – 17

Dobra

16 – 14

Dostateczna

13 – 10

Dopuszczająca

9 – 7

Niedostateczna

6 - 0

 

Powrót do strony głównej


Wprowadzenie


Zadania


Proces


Źródła

Ewaluacja

Konkluzja

Dla nauczyciela